Cod de conduita. Avertizor de integritate

Codul Global de Conduita si politicile conexe au fost concepute de Grupul Arcelik pentru a implementa standardele etice ridicate in cadrul de lucru corporativ si pentru a ne asigura ca modul in care ne desfasuram activitatea este aliniat la valorile noastre si la legile si reglementarile aplicabile in tarile in care grupul isi desfasoara activitatea.

Cod de conduita. Avertizor de integritate

Codul global de Conduita al Grupului Arcelik a fost actualizat in noiembrie 2022.

Avertizori de integritate. Canale de raportare

Pentru a raporta posibile incalcari ale legilor si reglementarilor aplicabile de care ati aflat intr-un context profesional, la nivelul companiei Arctic SA am implementat Ethics hotline -o linie telefonica si un site web- gestionat de un partener independent, sub protectia confidentialitatii.

Website

Telefon: 0800-890-438

Angajatii nostri, partenerii si angajatii acestora, precum si terte parti pot accesa Ethics Hotline pentru a raporta posibile cazuri de coruptie, frauda, delapidare, evaziune fiscala, incalcari ale drepturilor omului, incalcari ale legislatiei concurentei si privind piata de capital, siguranţa şi conformitatea produselor, siguranţa transportului, protecţia mediului, protecţia consumatorilor, protecţia vieţii private şi a datelor cu caracter personal  sau alte incalcari ale Codului Global de conduita.

Responsabilul cu gestionarea acestor raportari este Ofiterul de conformitate din cadrul departamentului Juridic si de Conformitate, care poate fi contactat la adresa:

Protectia avertizorilor de integritate

Va asiguram ca veti  fi protejati impotriva represaliilor si ca toate investigatiile vor fi tratate in deplina confidentialitate. Aveti posibilitatea de a alege sa raportati sub protectia anonimatului. Sesizarile formulate in mod anonim vor fi luate in considerare si analizate de catre Ofiterul de Conformitate in mod corect si adecvat, in masura in care contin suficiente informatii referitoare la incalcarea raportata, care sa permita analizarea si solutionarea acesteia.

* Canalele dedicate avertizorilor de integritate nu sunt destinate reclamatiilor care privesc produsele sau serviciile companiei  In acest scop, te rugam sa ne contactezi pe unul din canalele noastre de comunicare, disponibile la sectiunea Contact (aici)

De asemenea, Ethics Hotline nu reprezinta un Serviciu de Urgenta, astfel ca nu trebuie utilizat acest canal de denuntare pentru a raporta evenimente care prezinta o amenintare imediata pentru viata sau pentru proprietatea privata. Denunturile formulate prin intermediul acestui serviciului dedicat nu pot primi un raspuns imediat. Daca este necesara asistenta de urgenta, trebuie contactate autoritatile locale si reprezentantii companiei.