Codul Global de Conduita
Codul Global de Conduita si politicile conexe au fost concepute la nivelul Koç Group si Arcelik, din care face parte si Arctic, pentru a implementa standardele etice ridicate in cadrul de lucru corporativ si pentru a ne asigura ca modul in care ne desfasuram activitatea este aliniat la valorile noastre si la legile si reglementarile aplicabile in tarile in care Grupul isi desfasoara activitatea.
Avertizori de integritate. Canale de raportare
Vrem sa ne asiguram ca va puteti exprima cu incredere pentru a raporta informatii obtinute intr-un context profesional, referitoare la incalcari ale Codului de Conduita, legilor sau reglementarilor aplicabile. Daca aveti cunostinta despre astfel de incalcari, va rugam sa ne conta ctati prin mecanismul de raportare Ethics Hotline:
Linia Telefonica gratuita disponibila pentru Romania: 0800-890-438
Ethics Hotline este gestionat de un partener extern, independent si impartial, sub protectia confidentialitatii. Pentru informatii suplimentare provind politicile de confidentialitate ale partenerului, accesati aici.
Canalele de raportare sunt destinate utilizarii tuturor societatilor Koç Group (puteti viziona societatile din grup aici).
Am pregatit mai jos pentru dvs. cateva detalii pentru a usura procesul de raportare prin intermediul Ethics Hotline:
Responsabilul cu gestionarea raportarilor care privesc compania Arctic este Ofiterul de conformitate din cadrul departamentului Juridic si Conformitate, care poate fi contactat la adresa: compliance@arctic.ro.
Incurajam raportarea privind incalcari ale legii, prin intermediul canalelor interne de raportare existente. Puteti alege, insa, intre canalul intern de raportare si canalul extern de raportare, luand in considerare aspecte precum: existenta riscului de represalii ori imposibilitatea remedierii incalcarii in mod eficace prin intermediul canalelor interne. Conform legii, au rolul de canal extern de raportare: Agentia Nationala de Integritate (care primește raportari de la avertizori in interes public prin calalele mentionate pe site-ul www.integritate.eu); autoritatile si institutiile publice care primesc si solutioneaza raportari in domeniul lor de competenta; alte autoritati si institutii publice carora ANI le transmite raportarile spre solutionare.
Mecanismul de raportare Ethics Hotline indeplinește toate cerintele de securitate și este intretinut tehnic de un operator independent. Din motive de securitate, inainte de a face raportarea prin intermediul website vi se cere sa furnizati o parola, care nu poate fi recuperata sau resetata. Vom prelucra datele cu caracter personal care nu sunt necesare pentru solutionarea, documentarea si arhivarea raportarii primite, cu respectarea cerintelor privind confidentialitatea. Dupa expirarea perioadei de arhivare de 5 ani, vom sterge/anonimiza irevocabil datele dvs. Pentru informatii generale si pentru mai multe detalii referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal si la drepturile specifice in acest context, oferim, pastram si actualizam informatii in cadrul Sectiunii Protectia datelor personale din acest site.
Codul Global de Conduita a fost revizuit in Noiembrie 2022.